Consell Educatiu de L'Hospitalet de Llobregat
#conselleducatiuLH Órgano Estable de Participación
Cambios en "9. Promocionar los proyectos artísticos insertados al tiempo escolar de las 8 escuelas públicas que, en colaboración con la EMMC, desarrollan la Orquesta, Banda, Teatro y Danza en la escuela para que puedan ser un elemento de atracción para la población del barrio. Aumentar el número de escuelas que acogen este proyecto."
Descripción (Català)
-
-
Accions planificades i/o realitzades:
- Millora de la informació dels projectes Fem Tàndem L’H a les famílies i la comunitat escolar: informació del projecte a les agendes escolars.
- Activitats de final de curs a les places dels barris on estan ubicades les escoles tàndem.
- Posada en marxa de nous Tàndems de l’EMMCA: jazz manouche a l’Escola Josep Janés, dansa a l’Escola d’Educació Especial L’Estel Can Bori i conjunt instrumental Orff a l’Escola Patufet Sant Jordi.
- Activitats conjuntes entre l’alumnat de la seu central de l’EMMCA i l’alumnat de les escoles tàndem.
- Ponts Tàndem. Accions per l’increment del nombre d’alumnat que un cop finalitza el tàndem a la primària continua el seu aprenentatge a la seu central.
- Ampliació del parc d’instruments per tal d’incrementar el número d’alumnes que tenen instruments en préstec.
- Elaboració d’un estudi de l’impacte de l’EMMCA en els últims 15 anys.
- Col·laboració amb l’Idibell per l’estudi de l’impacte de les arts amb alumnat amb dificultats.
- Col·laboració amb el CDIAP
- Augment de participació de l’alumnat Tàndem de l’institut- escola Gornal a secundària.
Accions pendents:
- Incorporació de la figura de l’educador/a social a l’equip de l’EMMCA per donar suport als Ponts Tàndem.
- Posada en marxa de projectes Tàndem amb escoles bressol municipals.
Responsable: Ajuntament i Generalitat de Catalunya
-
+
Accions planificades i/o realitzades:
- Millora de la informació dels projectes Fem Tàndem L’H a les famílies i la comunitat escolar: informació del projecte a les agendes escolars.
- Activitats de final de curs a les places dels barris on estan ubicades les escoles tàndem.
- Posada en marxa de nous Tàndems de l’EMMCA: jazz manouche a l’Escola Josep Janés, dansa a l’Escola d’Educació Especial L’Estel Can Bori i conjunt instrumental Orff a l’Escola Patufet Sant Jordi.
- Activitats conjuntes entre l’alumnat de la seu central de l’EMMCA i l’alumnat de les escoles tàndem.
- Ponts Tàndem. Accions per l’increment del nombre d’alumnat que un cop finalitza el tàndem a la primària continua el seu aprenentatge a la seu central.
- Ampliació del parc d’instruments per tal d’incrementar el número d’alumnes que tenen instruments en préstec.
- Elaboració d’un estudi de l’impacte de l’EMMCA en els últims 15 anys.
- Col·laboració amb l’Idibell per l’estudi de l’impacte de les arts amb alumnat amb dificultats.
- Col·laboració amb el CDIAP
- Augment de participació de l’alumnat Tàndem de l’institut- escola Gornal a secundària.
Accions pendents:
- Incorporació de la figura de l’educador/a social a l’equip de l’EMMCA per donar suport als Ponts Tàndem.
- Posada en marxa de projectes Tàndem amb escoles bressol municipals.
Responsable: Ajuntament i Generalitat de Catalunya
Descripción (Castellano)
-
-
Acciones planificadas y/o realizadas:
- Mejora de la información de los proyectos Fem Tàndem L'H en las familias y la comunidad escolar: información del proyecto en las agendas escolares.
- Actividades de fin de curso en las plazas de los barrios donde están ubicadas las escuelas tándem.
- Puesta en marcha de nuevos Tándems de la EMCCA: jazz manouche en la Escuela Josep Janés, danza en la Escuela de Educación Especial L'Estel Can Bori y conjunto instrumental Orff en la Escuela Patufet Sant Jordi.
- Actividades conjuntas entre el alumnado de la sede central de la EMCCA y el alumnado de las escuelas tándem.
- Puentes Tándem. Acciones por el incremento del número de alumnado que una vez finaliza el tándem en la primaria continúa su aprendizaje en la sede central.
- Ampliación del parque de instrumentos a fin de incrementar el número de alumnos que tienen instrumentos en préstamo.
- Elaboración de un estudio del impacto de la EMCCA en los últimos 15 años.
- Colaboración con Idibell para el estudio del impacto de las artes con alumnado con dificultades.
- Colaboración con el CDIAP.
- Aumento de participación del alumnado Tándem de la instituto-escuela Gornal en secundaria.
Acciones pendientes:
- Incorporación de la figura del educador/a social en el equipo de la EMCCA para apoyar a los Puentes Tándem.
- Puesta en marcha de proyectos Tándem con guarderías municipales.
Responsable: Ajuntament y Generalitat de Catalunya
-
+
Acciones planificadas y/o realizadas:
- Mejora de la información de los proyectos Fem Tàndem L'H en las familias y la comunidad escolar: información del proyecto en las agendas escolares.
- Actividades de fin de curso en las plazas de los barrios donde están ubicadas las escuelas tándem.
- Puesta en marcha de nuevos Tándems de la EMMCA: jazz manouche en la Escuela Josep Janés, danza en la Escuela de Educación Especial L'Estel Can Bori y conjunto instrumental Orff en la Escuela Patufet Sant Jordi.
- Actividades conjuntas entre el alumnado de la sede central de la EMMCA y el alumnado de las escuelas tándem.
- Puentes Tándem. Acciones por el incremento del número de alumnado que una vez finaliza el tándem en la primaria continúa su aprendizaje en la sede central.
- Ampliación del parque de instrumentos a fin de incrementar el número de alumnos que tienen instrumentos en préstamo.
- Elaboración de un estudio del impacto de la EMMCA en los últimos 15 años.
- Colaboración con Idibell para el estudio del impacto de las artes con alumnado con dificultades.
- Colaboración con el CDIAP.
- Aumento de participación del alumnado Tándem de la instituto-escuela Gornal en secundaria.
Acciones pendientes:
- Incorporación de la figura del educador/a social en el equipo de la EMMCA para apoyar a los Puentes Tándem.
- Puesta en marcha de proyectos Tándem con guarderías municipales.
Responsable: Ajuntament y Generalitat de Catalunya