Consell Educatiu de L'Hospitalet de Llobregat
#conselleducatiuLH Órgano Estable de Participación
Cambios en "11. Velar por la diversificación curricular y la adaptación metodológica para los niños con dificultades de aprendizaje y con altas capacidades"
Descripción (Català)
-
+
Accions planificades i/o realitzades: S'està aplicant el Decret 150/2017, , de 17 d'octubre, de l'atenció educativa a l'alumnat en el marc d'un sistema educatiu inclusiu. El 17 d’octubre de 2017 s’aprova el decret 150/2017 de l’atenció educativa a l’alumnat en el marc d’un sistema educatiu inclusiu, que té per objecte garantir que tots els centres educatius sostinguts amb fons públics dins l’àmbit de l’ensenyament no universitari siguin inclusius. Decret 150/2017, de l’atenció educativa a l’alumnat en el marc d’un sistema educatiu inclusiu regula l’atenció educativa de tot l’alumnat, en totes les etapes educatives, fins la transició a la vida adulta. “Implica continuar un procés iniciat fa dècades, per avançar des de la corresponsabilitat cap a un repte comú: uns entorns educatius que, tenint en compte la diversitat de les persones i la complexitat social, ofereixin expectatives d'èxit a tots els alumnes en el marc d'un sistema inclusiu” (Preàmbul).
Responsable: Departament d'Educació.
Descripción (Castellano)
-
+
Acciones planificadas y/o realizadas: Se está aplicando el Decreto 150/2017, de 17 de octubre, de la atención educativa al alumnado en el marco de un sistema educativo inclusivo. El 17 de octubre de 2017 se aprueba el decreto 150/2017 de la atención educativa al alumnado en el marco de un sistema educativo inclusivo, que tiene por objeto garantizar que todos los centros educativos sostenidos con fondos públicos dentro de ámbito de la enseñanza no universitaria sean inclusivas. Decreto 150/2017, de la atención educativa al alumnado en el marco de un sistema educativo inclusivo, regula la atención educativa de todo el alumnado, en todas las etapas educativas, hasta la transición a la vida adulta. “Implica continuar un proceso iniciado hace décadas, para avanzar desde la corresponsabilidad hacia un reto común: unos entornos educativos que, teniendo en cuenta la diversidad de las personas y la complejidad social, ofrezcan expectativas de éxito a todos los alumnos en el marco de un sistema inclusivo” (Preámbulo).
Responsable: Departament d'Educació